Konkurs o Złoty Medal
ZŁOTY MEDAL - REKOMENDACJA EKSPERTÓW
Złoty Medal Grupy MTP to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród na polskim rynku, która jest przyznawana – po wnikliwej ocenie ekspertów – innowacyjnym produktom najwyższej jakości.
Do konkursu o Złoty Medal Grupy MTP rocznie startuje niemal 500 produktów. Jednak tylko te z nich, które spełnią regulaminowe kryteria i zyskają pozytywne rekomendacje profesjonalnego jury, otrzymują to prestiżowe wyróżnienie. Sąd Konkursowy, czyli zespół ekspertów, w którego skład wchodzą wybitni specjaliści reprezentujący odpowiednie dziedziny życia gospodarczego poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i wytworzonych w oparciu o najwyższej klasy technologie. Złoty Medal Grupy MTP jest zatem potwierdzeniem doskonałości produktu i w konsekwencji elementem jego promocji na rynku.
UWAGA! Formularz zgłoszeniowy do konkursu o Złoty Medal Grupy MTP dostępny jest w serwisie Strefa Wystawcy.
PAKIET ZŁOTYCH KORZYŚCI!
Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych i świadczeń ze strony Grupy MTP, adresowanych do firm, które uzyskały Złoty Medal za zgłoszony produkt. Pakiet obejmuje m.in. klasyczne materiały BTL w wersji drukowanej, pliki i projekty w wersji elektronicznej do dalszego wykorzystania oraz wybrane usługi PR i reklamowe.
Identyfikacja nagrodzonych produktów na wystawie
- Prestiżowa statuetka Złotego Medalu oraz dyplom,
- Logotyp wraz z księgą znaku,
- Szablon reklamy promującej laureata,
- Stand A4 z logo Złotego Medalu,
- Duża naklejka z logo Złotego Medalu umożliwiająca szybką identyfikację nagrodzonego produktu wśród stoisk na pawilonie targowym.
Kampanie kierowane do zwiedzających
- Szczegółowe opisy nagrodzonych produktów w elektronicznych i drukowanych materiałach targowych: newsletterach, mapkach, planach i folderach dla Zwiedzających. Oznaczają one dotarcie z precyzyjnie przygotowanym komunikatem do każdego targowego gościa.
- Umieszczenie listy wyróżnionych produktów oraz informacji promocyjnych na stronach internetowych Grupy MTP (www.zlotymedal.com, strony poszczególnych targów, media społecznościowe).
- Oznaczenie laureatów Złotego Medalu na elementach identyfikacji wizualnej terenu podczas targów
Medaliści w mediach
- Kampania w branżowych serwisach informacyjnych i na stronach laureatów
- Wysyłka informacji prasowych o laureacie nagrody do dziennikarzy ogólnopolskich i lokalnych
- Wywiady z laureatami Złotego Medalu – Wybór Konsumentów i nagród specjalnych - Promocja laureatów w social media oraz dalsza promocja na stronach korporacyjnych i w mediach
Gale i konferencje
- Udział w uroczystym wręczeniu nagród – wydarzeniu z udziałem przedstawicieli branży, sądu konkursowego oraz przedstawicieli Zarządu Grupy MTP
- Profesjonalne zdjęcia i film z uroczystości wręczenia nagród
Głosowanie konsumentów
- Udział nagrodzonych Złotym Medalem produktów w dodatkowym konkursie o Złoty Medal Wybór Konsumentów i możliwość uzyskania dodatkowych świadczeń promocyjnych. W plebiscycie łącznie oddano już ponad 700 000 głosów za pośrednictwem strony internetowej
Pozostałe elementy Pakietu
- Przygotowanie profesjonalnych materiałów prasowych,
- Karta honorowa VIP dla wystawcy, którego produkt uzyskał tytuł Złoty Medal Wybór Konsumentów. Upoważnia ona do wejścia na wszystkie imprezy targowe organizowane przez Grupę MTP, a także do wjazdu na teren targów. Wśród posiadaczy takiej karty znajduje się m.in.: prezydent RP, ministrowie czy korpus dyplomatyczny innych państw.
- Otrzymanie szczegółowego raportu medialnego - ok 1,5 miesiąca po targach