Organizator:

Jak odnieść sukces na targach?

Podziel się

Marketing targowy to nie tylko atrakcyjne stoisko, potykacz i darmowe cukierki. Oto trzy proste kroki, które pomogą w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w Twojej ofercie i dotrzeć do wszystkich zwiedzających!

„Ech, gdyby tylko istniał jakiś cudowny sposób, który pomoże mi dotrzeć do klientów targów" 

Po pierwsze, pomyśl o kampanii remarketingowej w Google Ads. Zgłosiłeś się na targi, zamówiłeś stoisko i czekasz na początek targów? Błąd! Możesz wyprzedzić swoją konkurencję i już na kilka tygodni przed targami zadbać o to, aby zapoznali się z Twoją ofertą. Ten cel pomoże Ci osiągnąć kampania remarketingowa, skierowana do osób, które odwiedzają naszą stronę, aby sprawdzić program targów, sprawdzić zasady odwiedzin, dojazd, etc. To osoby, które są zainteresowane udziałem w targach, są w Twojej grupie docelowej i koniecznie powinny dowiedzieć się o Twojej ofercie. My możemy sprawić, że Twoja reklama będzie im się wyświetlać w czasie korzystania z Internetu.

W czasie targów czasem trudno jest przyciągnąć uwagę. Wystawcy za wszelka cenę chcą się wyróżnić – np. wielkością stoisk, niebanalną aranżacją miejsca, poczęstunkiem. Nie zawsze też miejsce, w którym usytuował nas organizator, jest najczęściej odwiedzane przez zwiedzających. Kampania remarketingowa pozwala rozwiązać te problemy – możesz zawczasu poinformować swych klientów, w którym pawilonie będziesz i z jakimi produktami przyjedziesz na targi.

Po drugie, kampania remarketingowa na Facebooku. Nasz fanpage to miejsce, które przed targami tętni życiem. Na bieżąco pojawiają się na nim informacje o nowych punktach programu, nowych wystawcach, prelegentach, etc. Możemy wyświetlić Twoją reklamę wszystkim osobom, którzy nas odwiedzają, komentują posty, polubili nasz profil. To ludzie, którzy będą na targach. W trakcie targów mogą – choćby z braku czasu – pominąć Twoje stoisko. Nawet gdyby tak się stało, Twoja reklama i tak im się wyświetli na Facebooku i będą mogli wejść na Twoją stronę www.

Nie zdobyłeś odpowiedniej ilości leadów? Masz jeszcze wolne zasoby czasowe? Kampanie remarketingowe możemy uruchomić również po targach! To również znakomity moment na przedstawienie swojej oferty. Wielu naszych klientów decyduje się na wariant mieszany – tj. wykupuje remarketing przed targami, aby kontynuować go jeszcze dwa, trzy tygodnie po targach.

Po trzecie, kampanie mailingowe. Mailing to wciąż najbardziej popularna forma marketingu bezpośredniego. Jego siła tkwi w prostocie, (klient otrzymuje maila na skrzynkę pocztową), ale sekret leży w dobrze dobranych bazach adresowych. My nie kupujemy baz na rynku, ani nie ściągamy ich z Internetu. Organizując jako Grupa MTP ponad 100 eventów rocznie mamy dostęp do ogromnej ilości maili oraz numerów telefonów naszych klientów, którzy udzielili nam stosowne zgody marketingowe, posegregowanych wg takich klasyfikatorów jak wielkość firmy, adres, stanowisko w firmie, branża, etc. Możemy wysłać Twój mailing do wystawców i profesjonalnych zwiedzających każdych targów z danego roku, ostatnich kilku lat – wedle Twoich preferencji.

Nasi specjaliści pomogą przygotować dla Ciebie - całkowicie bezpłatnie - najbardziej odpowiedni rodzaj kampanii. Możemy zająć się również przygotowaniem grafik, napisaniem tekstów, złożeniem mailingu. Podpowiemy też jak przygotować stronę internetową, do której ma prowadzić reklama, tak aby osiągnąć maksimum korzyści z podjętych działań.

Jesteśmy częścią Grupy MTP i od lat zajmujemy się promocją wszystkich wydarzeń przez nią organizowanych. Decydując się na współpracę z nami, wybierasz sprawdzonego partnera, który odpowiada za promocję w Internecie również wydarzenia na które się wybierasz. Jeśli więc widziałeś reklamy naszych targów  – w tych samych miejscach i tak samo możemy wyświetlić reklamy twojej firmy!

Więcej informacji-  www.r360.pl

Skontaktuj się z nami!

Agnieszka Jakubik
Agnieszka Jakubik
Specjalista ds. kluczowych klientów